Dieta Montignaca – przykładowy jadłospis na cały tydzień

0

Dieta Montignaca - jadłospis na tydzieńOdchudzanie za pomocą diety Montignaca wymaga wiedzy na temat wielu kwestii związanych z żywieniem. Indeks glikemiczny to podstawowe pojęcie, które stosujący tą dietę powinni znać. Jeżeli Twoja wiedza odnośnie tej diety nie jest jeszcze na tyle dobrze rozwinięta, skorzystaj z naszego przykładowego jadłospisu w diecie Montignaca. Pozwoli Ci przetrwać pierwszy tydzień diety, w międzyczasie którego możesz nadrobić zaległości i zgromadzić niezbędną wiedzę do układania własnych jadłospisów zgodnych z zaleceniami Montignaca.

Poniedziałek
Śniadanie: świeżo wyciśnięty sok z 1/2 grejpfruta, gruszka, 1 kromka pełnoziarnistego chleba z dżemem owocowym Montignaca
Obiad: zupa jarzynowa

Wtorek
Śniadanie: płatki owsiane Montignaca i mleko migdałowe
Obiad: łosoś z grillowanymi warzywami

Środa
Śniadanie: lemoniada, jajecznica z dwóch jajek i pełnoziarnisty chleb
Obiad: pierś z kurczaka i warzywa gotowane na parze

Czwartek
Śniadanie: pełnoziarnisty chleb, chudy twaróg i 2 plastry piersi z indyka
Obiad: chłodnik ze szparagów i awokado oraz zielona soczewica Montignaca z goździkiem i liściem laurowym

Piątek
Śniadanie: świeżo wyciśnięty sok z pomarańczy, śliwka, jabłko i morela
Obiad: makaron tagliatelle Montignaca z sosem pistou

Sobota
Śniadanie: omlet z jednego jajka i pieczarkami
Obiad:zupa pomidorowa z pełnoziarnistym makaronem

Niedziela
Śniadanie: 2 jajka ugotowane na miękko, pełnoziarnisty chleb
Obiad: pierś z kaczki i grillowane warzywa

Piszemy o dietach, odchudzaniu, sporcie i zdrowym jedzeniu.

Leave A Reply