Dieta 1000 kalorii – co jeść, żeby nie przytyć

2

dieta 1000 kcal menuUtrzymanie odpowiedniej wagi nie jest łatwe w czasach fastfoodów i wysokokalorycznej żywności. Jeszcze większym wyzwaniem jest utrata wagi. Jeżeli zdecydowaliście się na dietę 1000 kalorii, podpowiadamy co można jeść w ciągu tygodnia, aby być fit.

Zgodnie z zasadą, że w tej diecie spożywamy pięć posiłków w ciągu dnia, przedstawiamy przykładowe menu, w którym śniadanie wynosi do 250 kcal, drugie śniadanie tylko 100 kcal, obiad najwięcej, bo aż 350 kcal, podwieczorek podobnie jak drugie śniadanie 100 kcal i kolacja 200 kcal.

Dania na poniedziałek:

Na śniadanie proponujemy pełnoziarnistą bułkę z margaryną z dwoma plasterkami drobiowej szynki oraz plasterkami świeżego ogórka.

Obiad to ok. 10 dag duszonej piersi z kurczaka z warzywami i pół szklanki ugotowanego ryżu.

Kolację może stanowić sałatka z 120 g tuńczyka w lekkim sosie i ogórkiem.

Menu na wtorek:

Śniadanie: tost z margaryną i łyżką bezcukrowego dżemu.

Obiad: grillowany kotlet schabowy oraz sałata.

Kolacja to pieczony ziemniak ze 100 g fasolki z puszki i 10 dag sera cheddar.

Potrawy na środę:

Śniadanie: kromka chrupkiego pieczywa z masłem roślinnym i jajko na twardo ze szczypiorkiem

Obiad: gulasz z kurczaka z warzywami

Kolacja: warzywna zapiekanka z serem cheddar (10 g)

Co zjeść w czwartek:

Śniadanie: kromka pumpernikla z cienką warstwą masła roślinnego, 2 plastry szynki i pomidor

Obiad: pieczony stek z szynki z brokułami

Kolacja: garść krewetek koktajlowych z sojowymi kiełkami i świeżym ogórkiem

Smaczny piątek:

Śniadanie: 3 kromeczki bagietki z masłem roślinnym i serem cheddar

Obiad: drobiowy szaszłyk z warzywami

Kolacja: kromka pumpernikla z plasterkiem salami i gotowany szpinak

Pomysły na sobotę:

Śniadanie: kromka chrupkiego pieczywa z masłem roślinnym, 2 plastry sera żółtego z pomidorem

Obiad: duszone warzywa ze szklanką ryżu. Do tego dwa jajka sadzone

Kolacja: kromka pełnoziarnistego pieczywa z wątrobianką i żurawiną do mięs

Wyczekiwana niedziela:

Śniadanie: pełnoziarnista bułka z masłem roślinnym, dwa plastry szynki drobiowej i pomidor

Obiad: pieczona kostka mintaja ze szpinakiem

Kolacja: kromka pumpernikla z margaryną i tuńczykiem w sosie własnym, sałata.

Drugie śniadanie oraz podwieczorek stanowić powinny owoce, jogurty czy herbatniki.

Piszemy o dietach, odchudzaniu, sporcie i zdrowym jedzeniu.

Discussion2 komentarze

Leave A Reply