Dieta truskawkowa – skuteczne oczyszczanie z toksyn

0

Dieta truskawkowa to klasyczna monodieta oparta na jednym składniku, czyli truskawkach. Sezon truskawkowy powoli się rozkręca i można wykorzystać ten czas na oczyszczenie swojego organizmu z toksyn właśnie dzięki diecie truskawkowej.Truskawki mają wiele cennych właściwości. Zawierają bowiem cenne witaminy, m.in. witaminę C, B1, B2, B3, a także sporo wody, bo aż 90%. Diety truskawkowej jak każdej monodiety nie powinno się stosować dłużej niż 3 dni, ponieważ dieta oparta jedynie na jednym składniku głównym nie dostarczy organizmowi wszystkich niezbędnych elementów.

Ważną cechą truskawek jest to, iż są moczopędne, dzięki czemu szybko usuwa wraz z moczem toksyny z organizmu. Dieta truskawkowa polecana jest także dla osób z problemami z cerą, włosami, paznokciami i skórą, gdyż poprawia ich wygląd i wzmacnia je. Kolejną zaletą diety jest to, iż w ciągu zaledwie 3 dni możemy schudnąć nawet do 3 kg. Należy jednak uważać na efekt jo-jo, który jest dość popularnym następstwem tej diety.

Dieta truskawkowa – przykładowy jadłospis

Dzień 1

Śniadanie: Koktajl truskawkowo jogurtowy (jogurt 0%)

Drugie śniadanie: sałatka owocowa z truskawkami i owocami egzotycznymi, np. z brzoskwinią

Obiad: naleśniki z truskawkami

Kolacja: ryż z truskawkami

Dzień 2

Śniadanie: 30 dag truskawek

Drugie śniadanie: musli z jogurtem 0% i garścią truskawek

Obiad: omlet z truskawkami

Kolacja: Koktajl bananowo-truskawkowy z jogurtem 0%

Dzień 3

Śniadanie: ryż z truskawkami

Drugie śniadanie: 25 dag truskawek

Obiad: makaron z jogurtem i truskawkami

Kolacja: musli z truskawkami i jogurtem

Piszemy o dietach, odchudzaniu, sporcie i zdrowym jedzeniu.

Leave A Reply