Dieta Los Angeles – jak przetrwać pierwszy tydzień?

1

 Dieta Los Angeles - pierwszy tydzień Początki na ogół bywają trudne, tym bardziej przy działaniach wymagających od nas wyrzeczeń.Wyrzeczenia są rzeczą konieczną podczas stosowania każdej diety. W tym artykule postaramy się pokazać jak nauczyć się funkcjonować w zgodzie z wyrzeczeniami i jak walczyć z pokusami. Pierwszy tydzień diety Los Angeles jest najważniejszym okresem diety, ponieważ od niego zależy, czy jesteś dość silna/silny na zmianę swojego dotychczasowego stylu życia.

Dieta Los Angeles jest bardzo popularna szczególnie w USA, gdzie powstała dzięki Davidowi Heberowi, który tą dietę opracował. Polega na stosowaniu zamienników pokarmowych, zmianie złego trybu życia z pasywnego na aktywny i kształtowaniu swojej sylwetki.

W diecie Los Angeles najważniejszy jest pierwszy tydzień, kiedy to ma miejsce największa utrata wagi i to czy wytrwamy te pierwsze 7 dni warunkuje powodzenie diety i to czy uda nam się schudnąć.

Heber w opisie pierwszego tygodnia podkreśla fakt, że jeżeli “liczba kalorii przyjmowanych jest mniejsza od liczby kalorii spalanych, wtedy masa ciała spada”, ponieważ w organizmie nie spada zapotrzebowanie na energię i wówczas organizm pobiera ją z kalorii zmagazynowanych w komórkach tłuszczowych.

W pierwszym tygodniu diety Los Angeles kluczową rolę odgrywają podobnie jak w diecie Dukana, produkty białkowe. Białko jest jedynym ze składników, które wysyła do mózgu informacje o sytości z taką mocą. Tej mocy nie posiadają ani tłuszcze, ani węglowodany. Heber w tym miejscu proponuje stosowanie koktajli białkowych, które pozwolą oszukać nasz organizm na dłuższy czas niż robią to nasze typowe posiłki z białkiem.

Ilość spożywanego białka jest uzależniona od organizmu, ponieważ każdy z nas ma inne zapotrzebowanie na białko. Pierwszy tydzień jest takim czasem eksperymentowania, aby wyczuć jakie zapotrzebowanie na białko ma nasz organizm. W ciągu pierwszych dni stosuj podstawowy przepis na koktajl białkowy, a jeżeli po krótkim czasie od spożycia koktajlu będziesz odczuwać głód, zwiększ porcję białka przy przyrządzaniu następnego koktajlu.

Dieta Los Angeles – jakie efekty po tygodniu diety?

Zawsze zanim rozpoczniesz jakąś dietę chcesz wiedzieć, ile możesz schudnąć. Wartość ta jest uzależniona od wielu czynników i w największej mierze od Ciebie samej. Heber przewiduje, że w ciągu pierwszego tygodnia pozbędziesz się 2,5-3 kg. Wartość ta stanowi ilość zbędnej wody i soli w Twoim organizmie, a białko pomoże Ci wydalić zbędne substancje z organizmu. Jeżeli nie wytrwasz pierwszych 7 dni i wrócisz do spożywania produktów kalorycznych, woda z solą powrócą do Twojego organizmu i zwiększy się masa Twojego ciała, więc nie warto rezygnować i przetrwać ten etap.

Przy ograniczeniu 500 kcal dziennie, stracisz ok. 0,5 kg tygodniowo, więc tak naprawdę wystarczy kontrola spożywanych kalorii i sukces smukłej sylwetki jest gwarantowany.

Piszemy o dietach, odchudzaniu, sporcie i zdrowym jedzeniu.

Discussion1 komentarz

  1. Byłam na tej diecie przez pół roku temu i zgadzam się z tym, że pierwszy tydzień jest najstraszniejszy. Po 3 dniach monotonności w posiłkach, chciało mi się zwracać na samą myśl o kolejnym koktajlu ale dalam rade i potem jest juz dużo dużo prościej. Dieta tylko dla twardzieli/twardzielek

Leave A Reply