Dieta kopenhaska – skuteczna dyscyplina

0

dieta kopenhaskaDieta kopenhaska, dieta trzynastodniowa, czy dieta szwedzka – wszystkie trzy nazwy są prawidłowe i określają jedną dietę. Dieta kopenhaska wymaga dużego samozaparcia i pilnowania się na każdym kroku. Wymaga od nas stałych godzin posiłku i stałego menu, składającego się z m.in. chudego mięsa czy warzyw. Można popijać kawę. Posiłki spożywamy trzy razy w ciągu doby, ostatni maksymalnie o godzinie 18:00 pamiętając o piciu dużej ilości wody.

Dieta odrzuca jajka, suszone zioła, sól, alkohol, słodycze oraz produkty ze zbożem. Co nam zapewni dieta kopenhaska? Przede wszystkim stracimy 5-20 kilogramów w ciągu tylko 13 dni, a dodatkowo dieta ta poprawia przemianę materii, co pomaga przy zapobieganiu skutków efektu jo-jo.

Po 13 dniach powinniśmy nadal uważać na to co jemy. Do minimum powinniśmy ograniczyć spożycie węglowodanów i niebezpiecznych tłuszczów. Dietę dobrze wspierać również ćwiczeniami fizycznymi.

Diety nie powinny stosować kobiety, które mają problem z niedoborem żelaza. Najpierw należy uzupełnić niedobór, np. tabletkami dostępnymi w aptece bez recepty i dopiero wtedy bez ryzyka wystąpienia anemii przystąpić do odchudzania przy użyciu diety szwedzkiej.

Decyzja o diecie powinna być dobrze przemyślana. Aby wybrać najlepszą dla siebie, skonsultuj się z dietetykiem, on doradzi Ci, która jest odpowiednia dla Twojego organizmu i przyniesie Ci upragnione korzyści, zapobiegając przy tym nieprzyjemnym efektom ubocznym.

Piszemy o dietach, odchudzaniu, sporcie i zdrowym jedzeniu.

Leave A Reply