Proste ćwiczenia na płaski brzuch

0

ćwiczenia na płaski brzuchRegularne ćwiczenia pozwolą Ci wyćwiczyć mięśnie brzucha. Jeżeli po zimie masz odłożone zapasy zbędnego tłuszczyku to pozbądź się go prostymi ćwiczeniami na płaski brzuch. Dzięki temu nie będziesz musiał/a się go wstydzić podczas wakacji.

ćwiczenia na płaski brzuch
Ćwiczenie na płaski brzuch 1. Stań w lekkim rozkroku i zrób skłon do przodu, starając się głową dotknąć kolan, a dłonie oprzeć o podłoże nie uginając nóg. Całość powtarzaj na początku 10 razy, a po 2 tygodniach 20 razy.
Ćwiczenia na płaski brzuch
Ćwiczenie na płaski brzuch 2. Połóż się na brzuchu. Ugnij nogi i chwyć dłońmi stopy. Wyciągnij klatkę piersiową i brzuch ile tylko wytrzymasz i puść. Ćwiczenie powtórz 20 razy.
Ćwiczenie na brzuch 3
Ćwiczenie na brzuch nr 3. Połóż się na plecach. Ręce wyprostuj do tyłu. Następnie zrób skłon do przodu z rękoma u góry. Na końcu opuść ręce do przodu i dotknij stóp. Połóż się w kolejności odwrotnej. Ćwiczenie powtórz 30 razy.

Piszemy o dietach, odchudzaniu, sporcie i zdrowym jedzeniu.

Leave A Reply