Ćwiczenia na uda – zestaw ćwiczeń z krzesłem

0

Ćwiczenia na udaUda to trudna partia ciała do wyćwiczenia szczególnie dla kobiet, gdyż to właśnie tam odkłada się tkanka tłuszczowa, którą organizm gromadzi na zapas, aby móc wykorzystać ją w “trudniejszych czasach”. Dla kobiet oznacza to częste kompleksy z powodu swoich nóg. W odchudzeniu ud sama dieta nie wystarczy. Trzeba dietę połączyć z intensywnym wysiłkiem fizycznym na konkretną partię ciała. Dziś specjalnie dla was zestaw ćwiczeń na uda z wykorzystaniem czegoś, co chyba każdy w domu posiada – krzesła.

Ćwiczenia na uda z krzesłem - Zdjęcie 1
Stań w szerokim rozkroku. Trzymając się krzesła zrób przysiady wypychając biodra do tyłu. Ćwiczenie wzmacnia mięśnie ud i pośladki.

 

Ćwiczenia na uda z krzesłem - Zdjęcie 2
Stań tyłem do oparcia krzesła. Mocno się przytrzymaj i ugnij nogi w kolanach. Następnie naprzemiennie prostuj do przodu raz jedną nogę, a raz drugą.
Ćwiczenia na uda - Zdjęcie 3
Stań, opierając się jedną ręką o oparcie krzesła.Podnieś jedną nogę i wykonuj szerokie wymachy w przód i w tył. Ćwiczenie powtórz zmieniając nogę do wymachów.

Powyższe ćwiczenia warto wykonywać regularnie. Wykonanie ich zajmuje nie więcej niż 15 minut, a więc warto poświęcić chwilę, aby zadbać o mięśnie ud, obręczy biodrowej oraz pośladków. Pamiętaj także, aby się nie przećwiczyć. Przemęczenie mięśni też nie jest korzystne. Po pierwsze odczujesz wówczas duży ból przy poruszaniu się a po drugie zniechęcisz się do dalszych ćwiczeń.

Piszemy o dietach, odchudzaniu, sporcie i zdrowym jedzeniu.

Leave A Reply