Głodówka – oczyszcza, ale powinnaś uważać

0

głodówkaZastosowana w rozsądny sposób, kuracja głodówkowa świetnie oczyszcza organizm ze szkodliwych produktów przemiany materii. Wzmacnia również system immunologiczny i aktywizuje nasz organizm do walki z różnymi dolegliwościami. Znacznie poprawia się też wygląd skóry – staje się ona bardziej jędrna, gładka i zaróżowiona.

Głodówka nie jest dietą łatwą. Najtrudniej będzie Ci znieść drugi i trzeci dzień – wtedy przejdziesz kryzys.  Jednak nie poddawaj się zbyt szybko.  W niedługim czasie poczujesz przypływ energii  i zapomnisz o głodzie. Już wiesz, że dasz radę wytrwać do końca. Twoje starania zostaną docenione. W ciągu 8-dniowej kuracji możesz stracić aż 6 kilogramów. Gwarancja dobrego samopoczucia gwarantowana.

1. Dzień odciążający

Powinnaś go poświęcić na przygotowanie swojego organizmu do postu.

Śniadanie: owoc (jakikolwiek)

Obiad: garść ryżu ugotowana w dwóch filiżankach wody. Pół tego ryżu zjedz z duszoną marchewką, koperkiem, pomidorami i porem.

Kolacja: pozostałą część ryżu wymieszaj z dowolnymi owocami drobno pokrojonymi

2-6.  Dni postne

Śniadanie: filiżanka herbaty ziołowej

Obiad: Kleik owsiany. Zagotuj dwie łyżki grubo zmielonego owsa w 500 ml wody, pozostaw na 30 minut na małym ogniu i następnie odcedź.

Kolacja: ¾ szklanki soku owocowego lub warzywnego

7-8. Dni odbudowy

Zaczynasz jeść, organizm musi się do tego na nowo przyzwyczaić.

7. dzień

Śniadanie: jabłko

Obiad: 3 ziemniaki ugotuj w 750 ml wody. Dopraw kminkiem. Posyp natką pietruszki.

Kolacja: zupa warzywna (25 dag warzyw ugotuj w 750 ml wody)

8. dzień

Śniadanie: owoc

Obiad: sałata z rzodkiewką i pomidorem. Do tego sos z łyżki  jogurtu, odrobiny octu winnego i 2 łyżek tłoczonej na zimno oliwy.

Kolacja: 2 kromki chrupkiego pieczywa z 3 łyżkami twarożku ziołowego i 4 rzodkiewkami.

Pamiętaj, po zakończeniu głodówki, musisz uważać na nadmiar apetytu. Może to spowodować efekt jo-jo. Dlatego uważa na to co jesz i jakie produkty wybierasz. Stale kontroluj swoją wagę.

Piszemy o dietach, odchudzaniu, sporcie i zdrowym jedzeniu.

Leave A Reply